Lela

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Nagelbloggare

Av Angelica - 11 oktober 2011 16:12

Skulle behöva lite tips och ideér från er nagelbloggare. (vet att det är ett par av er som är här inne någon gång då och då;))


Jag har fått äran och förfrågan att göra manikyren till ett ståndande bröllop och skulle behöve lite inspiration. Jag har fått ganska fria händer än så länge men eftersom bröllopet är om mindre än två veckor kan det inte innehålla något som inte går att köpa på typ Kicks eller Åhlens. Vågar inte chansa att på att få hem någon beställning tills dess. 

Har inte sett klänningen och kommer nog inte få göra heller även om jag är nyfiken;) Däremot vet jag att bruden är svag för lila så det kanske får bli ledordet? Har ni förslag/bilder på vackra manikyrer får ni hemskt gärna dela med er av dem. 

Tack på förhand!


/Lela

 
 
Cactus

Cactus

11 oktober 2011 20:58

Jag har blivit "hotad" med samma sak av en kompis, får se om hon gör allvar av det när de väl bokar ett datum... Men tanken på att ta ansvar för någons bröllopsnaglar känns väldigt läskig tycker jag :) Jag ska kika runt lite och se om jag hittar nått bra! Måste bara fråga först om bruden har långa eller korta naglar? Det gör sån skillnad i vad man kan göra med dem!

http://cactusnailpolish.blogspot.com

Angelica

12 oktober 2011 13:09

Hon har normalt sett ingen utväxt alls men har försökt spara lite nu inför så förhoppningsvis har hon en liten tipp att göra något kul/fint på=)
Ja lite läskigt är det, håller med dig men samtidigt kul och lite ärofullt.

 
Frida

Frida

11 oktober 2011 22:37

Jag är ju ingen nagelbloggare... Jag har ju knappt ens naglar längre. Men!
Jag på en annan blogg jag läser hade hon varit och fått sina naglar gjorda. De blev fantastiskt vackra!! I en annan färg bara kanske så det passar klänningen? Och fråga mig inte hur man gör! Men kolla gärna:
annasviktiga.blogspot.com/2011/10/sa-nojd.html

http://militarmamman.wordpress.com

Angelica

12 oktober 2011 13:12

Ha ha, det är inte bara nagelbloggare som kan ha bra ideér så du var också välkommen med förslag=)
De var fina och väldigt höstiga, funderat på något liknande till mig själv. Se om de går att göra snyggt i lila, testa ikväll;)

 
Cactus

Cactus

15 oktober 2011 13:27

Nu så! http://cactusnailpolish.blogspot.com/2011/10/brainstorming-till-angelica.html
:)

http://cactusnailpolish.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards