Lela

Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Underbar!

Av Angelica - 5 december 2011 20:36

Det kanske verkade som att jag var gruvligt trött på sonen min i detta inlägget vilket jag också var just då. Men nu har vi haft en bra helg tillsammans bara han och jag medans pappan varit i Malmö och roat sig.

Och kan man annat än att älska undrar jag?


Pulpfiction 2


Liten männsika - stor banan


Baka baka liten kaka


Vrid på antingen huvudet eller datorn, valet är ert;)



Min underbara lilla pojk som orsakar sådana känslosvallningar att man blir lätt knäpp ibland. 

Men i slutändan är det kärlek som segrar!


/Lela
   

   

 
 
Mrs Data

Mrs Data

6 december 2011 09:30

Självklart blir man matt på sina barn ibland. För den sakens skull slutar man ju inte älska dem. Brukar säga det till lilla E när hon slår i dörrar och anklagar mig för att inte älska henne: Jo, jag älskar dig, men inte hur du beter dig. Enorm skillnad det där.

Sen är det ju så att de bra stunderna överträffar de dåliga. Annars hade man väl satt ut dem i skogen för länge sedan. ;)
Bara att passa på att pussa medan du får. :)

http://mrsdatasliv.blogspot.com

Angelica

6 december 2011 14:43

Ha ha, sätta ut dem i skogen:) Ibland känns det som ett lockande alternativ om så bara för någon sekund;)
Ja det gäller precis som du säger att passa på att pussas nu medans han tycker det är kul för det går väl över snart misstänker jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards