Lela

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Angelica - 13 augusti 2011 21:01

Åtta timmar inne i stan ger en ganska lång skörd-lista.


  • Justering av glasögon som inte satt riktigt bra, sitter fortfarande inte riktigt bra märkte jag efter ungefär timme två på stan och optikern stängt.
  • Fika med en ytterst pratglad William.
  • Närkontakt av tredje graden mellan Williams näsrygg och en trästege.
  • En lätt förvirrad timme på tivoli med två tjejer med beslutsångest. Men när de väl bestämt sig var det två lyckliga tjejer=)
  • Middag i ett tält med slagsmål som middagsunderhållning. 
  • Två plasthammare som förvandlat vårt hus till en icke så väldoftand plastfabrik.
  • En nyckelpigeballong.
  • En glasskopa och två MP3-armband med Telenorlogga.
  • Tre kilo noguat till ett bra pris och en extra liten goodie-bag till Tomas.
  • Ett stycke byxlös son. 
  • En utmattad med glad och nöjd familj.

Tänk så mycket spännade en åtta timmars dag inne i stan har att bjuda på när man bara går omkring och är.


/Lela


Av Angelica - 13 augusti 2011 20:54

Fick en utmaning till mig på Facebook av en vän till oss men ansåg inte riktigt att den passade mig och mina naglar så jag hade min syster till att ställa upp som modell. 


   Linns spöknaglar



 


Att måla systers naglar är inte helt lätt då jag misstänker att hon inte är så rädd om sina naglar och dessutom har en märklig föreställning om att naglar är mat. Gjorde inget underarbete utan målade med lacken direkt på, hade troligen blivit ett lite snyggare och jämnare resultat med lite baslack först. 


Men det var roligt att testa något annorlunda, helt klart=) Och syster verkade ganska nöjd hon också, studerade dem noga under kvällen.


/Lela

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards