Lela

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Angelica - 1 augusti 2011 22:21

En liten jämförelse mellan bebis och barn.


William 


   vs.    



Williams mått


                                     6 månader               12 månader

                                     9570 gram              11400 gram

                                         71 cm                     79 cm



Williams tänder


    




Williams fötter


      



Sen har det ju hänt en hel massa i hans utveckling på dessa månader. 

Han kan det han ska kunna vid 1 års ålder. 

Idag tog han dessutom sina allra första steg=)

Det var inga enstaka steg utan ett par i följd, som mest 10-12 st.

Och som vanligt när han gör något för första gången är det Tomas

som får se det och inte jag, han har fortfarande inte velat visa sin

mamma. Har dock sett det på film så jag vet att det är sant!

               

/Lela

Av Angelica - 1 augusti 2011 21:59

Snälla, jag behöver er andras åsikter för att kunna välja....

Varit och gjort en synundersäkning idag och precis som jag trodde kommit fram till att jag behöver glasögon. Och jag behöver hjälp att välja bågar. Har fyra favoriter med mig hem och ska välja ut två par men är lite kär i alla fyra av olika orsaker. De är allihop i samma storlek och form men olika tjocklekar och färger.


Så snälla hjälp mig att välja!!! Lägg en kommentar på de ni tycker jag passar bäst i.


Alternativ 1.


   


 



Alternativ 2.


 



 



Alternativ 3.


 



 



Alternativ 4.


 



 



/Lela

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards