Lela

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Paket på posten=)

Av Angelica - 28 september 2011 13:11

När William och jag kom hem från öppna förskolan idag kollade vi brevlådan som vanligt och idag låg där en trevlig överraskning=)


  Nubar - Petunia Sparkle & Wet´n Wild - Caribbean Frost



Beställde från Owls & Nail Polish i måndags, hon har en sida med lack hon tröttnat på/inte trivs med som hon säljer för en billig peng. Snabbt jobbat måste jag säga eftersom de kom redan idag=)

Det är Nubar - Petunia Sparkle, ett rosa-lila glitterlack som ser galet snyggt ut på alla swatches jag sett. Googla det för att se alla snygga bilder (vill inte sno någon annans bilder).

Sen är det Wet´n Wild - Caribbean Frost, ett grön-turkost shimmerlack. De watches jag har sett på detta lack är alltifrån riktigt metallicgrönt till riktigt turkost. Märkligt hur det kan skilja så mycket när det är samma lack folk visar, men det är väl kameramodell, inställningar i både kamera och dator misstänker jag. Ska bli spännande att se hur lacket ser ut på mina naglar.


Gallery - Brown Stone kommer nog åka av ikväll till förmån för något av dessa lack, kan dock inte bestämma mig för vilket.... Förslag? 


/Lela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards