Lela

Direktlänk till inlägg 9 september 2008

Hemtrevligt

Av Angelica - 9 september 2008 20:12

Landat i soffan efter att betat av en del hushållssysslor. Dammsugat, slängt i gång en maskin tvätt, strykt o diskat. Tomas sitter och eldar i kaminen=) Mysigt mysigt. På TV:n är det Roomservice klassiker. En bra och mysig hemmakväll med andra ord. Och i frysen står det en burk Häagen-Dazs med chok chok chip och bara väntar på att bli uppäten. Smaskens=)!!


Det var inge kul alls att jobba idag, känner mig mest överflödig. Kom till jobbet, fixade kassarapporter och fick sedan snällt ställa mig i kassan fram till att jag skulle gå hem. Hade varit så skönt att få hitta något annat att göra om dagarna, helst redan imorn. Dessvärre är det inte så lätt som det låter.


Oj vad det brinner! Det är riktigt hemtrevligt att sitta i soffan framför brasan. Knastrar och sprakar, dessutom blir det ju varmt och gott oxå.


Nu kommer Tomas med glassen=) Nam nam.


/Angelica

 
 
malin

malin

9 september 2008 20:43

åh vad mysigt... inte för att jag direkt är i behov av en brasa... men ändå!!!

http://missabaya.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards