Lela

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Paket från Tradera:)

Av Angelica - 30 november 2011 13:32

Låg en trevlig överraskning i brevlådan idag, ett paket som jag hade börjat misstänka inte skulle komma fram till mig.

Vann en auktion på Tradera för ett par veckor sedan, betalade in och därefter hörde jag inte ett pip från säljaren. Mailat och snällt frågat om pengarna kommit fram, om paketet var på väg utan något svar. Men idag dök det upp:)



8 stycken O.P.I flaskor


Har knappt några O.P.I sedan innan men var lite sugen att testa fler, sett så många snygga swatches hos olika bloggare som gjort att ha-begäret stärkts. I fysisk butik är de ju så ruskigt dyra och jag ligger lite lågt med beställningar just nu innan jul så Tradera kändes som ett bra alternativ.


Det är 3 stycken fullstora flaskor och 5 stycken miniflaskor. Beskrivningen på Tradera utelämnde det mesta men de ser knappt använda ut, troligen enbart testade på enstaka nagel. Vad som är tråkigare är att jag inte vet vadflaskorna heter, står bara ett nummer i botten, inget namn. Försökt googla fram men det gick inge vidare.


Det var framförallt för 4 av de små flakornas skull jag budade på dem och de ser trevliga ut i flaskan. Ska ta och måla upp dem ikväll om jag hinner, delar med mig av bilder så snart det är gjort. 


Som om inte detta vore nog så ligger det ytterligare ett paket och väntar på mig på posten med nya julgardiner:) Strök och hängde upp de gamla och plockade ner dem lika fort igen, de hade gjort sitt helt enkelt. Men nu ska det bli julefint i hela huset, klockan ska bli 16 så jag får lov att hämta ut dem. Fördelen med att beställa julgardiner så sent är att det är REA på nästan alla ställen och man kan få det riktigt billigt, me like:)


/Lela


Naglar · OPI
 
 
Jenny

Jenny

30 november 2011 14:22

Snygga färger, vem var det som sålde? någon som säljer mycket? Trist när man inte får respons på mail och att det ska dröja så med leveransen. Vann en auktion i söndags och betalade i måndags och flaskan låg i posten igår. Den tjejen, Sweetsweet var riktigt snabb, kan jag rekommendera, sen hoppas jag att lacket är bra, vet inte har ju aldrig testa LA Color Craze har du?
Kram Jenny

http://beautybyjenny.wordpress.com

Angelica

30 november 2011 14:38

Säljaren har sålt en hel del men nästan bara fått bra omdömen. Känns extra fånigt när säljaren bor 3 mil härifrån;) Kommer lägga ett icke-så-positivt omdöme, flaskorna kom ju fram och var hela så helt negativt blir det inte.
Ja det är sådan respons man vill ha:) Nej har aldrig testat LA Color Craze, gjorde en snabb googling nu och det verkar finnas en del intressant. Cactus har ett par inlägg om LA Color så kika in där.

 
Chaosophia

Chaosophia

1 december 2011 17:35

Jag misstänker att du har köpt fake-OPI om jag ska vara ärlig. Etiketterna under flaskorna brukar ju alltid ha namnet på dem, plus att jag tycker att det ser ut som om det är helt fel typsnitt.

Sen känner jag inte igen någon utav dem heller, men eftersom jag bara har en pytteliten bråkdel av lacken som OPI släppt så tänker jag inte säga att det är ännu en anledning till att jag tror att de inte är äkta.

Men de kanske funkar bra att måla med ändå? De små OPI-flaskorna är ju iaf så söta att jag blir glad av att se dem!

http://www.oneinchnails.se

Angelica

1 december 2011 20:08

Du får vara ärlig för jag har börjat misstänka detsamma faktiskt.
Typsnittet har jag inte reagerat över däremot som du säger att de alltid brukar vara märkta under. Jag ska kolla närmare på detta, säljaren beskrev det som OPI och skulle det inte vara det så är det bedrägeri och ska anmälas.
Personligen så köpte jag dem för färgernas skull och inte pga märket men det är ändå trist om det skulle visa sig att man blivit lurad. Tur att det var ett billigt köp;) 16 kr flaskan.
Har ännu inte hunnit lacka upp dem men är ganska övertygad om att det funkar ändå och ja, flaskorna är otroligt söta:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards