Lela

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Angelica - 15 november 2011 20:22

Dags att sammanfatta de av mig utvalda lacken ur Depends höstkollektion. Har svårt att rangordna dem alla tillsammans så det får bli två topplistor, en för de matta och en för cremeisarna. Känns dessutom mer rättvist att visa upp dem i sina egna kategorier.

Börjar med de matta och går nerifrån och upp.


Plats 3.


 

Depend 262

  


Plats 2. 


 

Depend 259


Plats 1.


Depend 258



Och nu till cremeisarna.


Plats 3.


 

Depend 256



Plats 2.



Depend 264


Plats 1.


Depend 260


Summa kardemumma av allihop så finns det inget lack jag skyr som pesten, de tilltalar mig alla på sina egna sätt. Mest de matta då jag är svag för just matta lack just nu;) Men genom att lacka mig igenom dessa har fått mig att få upp ögonen för creme på ett helt nytt sätt. Alltid tyckt att de varit lite platta och tråkiga innan men jag tycker inte så längre, de är faktiskt ganska spännande. 

Vilken blev er favorit om ni hittade någon?


/Lela

Av Angelica - 15 november 2011 13:13

Har precis stängt dörren om två goa tjejer och deras barn som varit här hela förmiddagen och röjt loss. Uttrycket "hela huset upp-och-ner" kom väl till pass under detta besök;) Mest William som dragit fram grejer, inget jag kan beskylla de andra för.

De har nog haft roligt iallafall och det var ju det som var syftet, vad gör det om man inte kan se golven? Det är ju bara att plocka upp sedan (vilket jag fick god hjälp med av tjejerna innan de åkte). 

Inte utan att man känner sig lite matt nu, ljudnivån har varit lite högre än vanligt. Någon decibel eller tio. 


Kruxet nu är att William inte känner sig speciellt matt all lek till trots. Lagt honom i sängen för att sova men jag antar att han är så uppe i varv att det kommer dröja en stund innan han deckar. 


Tack för en trevlig förmiddag, alltid kul med sällskap:)


/Lela

Av Angelica - 15 november 2011 12:15

I förra veckan köpte jag ju på mig Isadoras jullack och självklart måste jag ju visa upp dem:) Vi börjar med det som är minst jag, 727 Merry Red.


Röda lack är något som jag generellt har väldigt svårt för, vackert på andra men jag känner mig otroligt tantig i. Tänkte att jag kanske skulle försöka jobba bort det och detta är ett snällt lack att börja med. Ett ganska skört lack med ljusröd/rosa bas fyllt med rött microglitter. 





Lätt att applicera, inga bekymmer med den breda Isadorapenslen här. Opakt på 3 lager och torkar fort precis som flaskan säger. Microglittret gör att det gnistrar lite spännande om naglarna. 

Jag tycker om detta lacket även om det inte är jag någonstans, kände mig väldig kvinnlig i det. 





      


Ibland är det kul att tänja gränser och i mitt fall var detta till att tänja ordentligt men jag blev positivt överraskad av att jag faktiskt trivdes så pass bra i det. Kommer nog använda detta igen, troligen julafton;)


Imorgon kommer nästa lack i kollektionen, 728 Black Galaxy. Förväntningen är hög:)


/Lela 

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards