Lela

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Aj aj

Av Angelica - 11 april 2011 22:25

Min nacke har slagit knut på sig själv, inte att rekommendera, alls, någonstans, till någon!

Skulle stanna bilen på en parkering för att ge nappen till William som var lite grinig, efter att ha gjort detta så sätter jag mig i förarsätet igen och känner hur det drar i nacken. När jag kört en liten stund kan jag inte längre vrida på huvudet vilket är mindre bra när man kör bil...

Lovisa har varit snäll och försökt massera loss knutan/draget, smörjt tigerbalsam och suttit två omgångar med värmedyna utan nämnvärt resultat. Är lite rädd för att gå och sova, rädd för att jag inte kan röra nacken alls imorgon. Som det är nu kan jag lugnt och försiktigt flytta huvudet från sida till sida om än ganska begränsat, alla former av hastiga rörelser är uteslutet. Skönt är det inte!!


Jag vann den tredje och sista auktionen på Tradera=) Så nu är leksakerna betalda och jag hoppas på snar leverans. Den sista auktionen innehöll en telefon från Fischer-Price, klassisk med hjul, knappar och lur. Tror den har funnits mer eller mindre i alla tider;)


Om nacken smärtar så har jag fått smekning till mitt ego idag. Tomas kom hem med en present till mig som han tyckte jag förtjänade, en röd presentpåse innehållande ett presentkort hos frisören=)! Så nu ska jag i det snaraste bestämma vad jag ska göra med utväxten ovanför pannan som även kallas för hår och sedan beställa en tid. Tips/råd/exempel på vad jag kan göra för spännande mottages tacksamt då jag på frisyrfronten alltid lider av fantasibrist. 

Bjuder på lite bilder på mina frisyrer genom de sista åren, ser ungefär likadan ut hela tiden, så gärna lite mer fantasifullt. Dock krav på lättskött, har varken tid eller lust att stå flera minuter för att fixa håret varje dag!!


         


/Lela

 
 
Frida

Frida

16 april 2011 23:42

Kortet på dig och Tomas vid bordet fullt av sprit och en drink i handen... det känns väldigt långt borta just nu. =) I alla fall i mitt liv. hehe... Jag läste ditt inlägg, om hur du bett Tomas att göra en planeringslista över alla 40 projekt, högt för Militärpappan. Han fick sig en tankeställare. Bra! (De påminner en del om varandra...)

http://militarmamman.wordpress.com

Angelica

19 april 2011 11:00

Det känns och är väldigt långt borta i vår värld också, och helt ärligt ingenting jag saknar heller;)
Ha ha, härligt att man kan hjälpa till. Lite nyfiken på att träffa militärpappan någon gång, se om jag håller med dig efteråt;)

 
Ingen bild

Tomas

17 april 2011 21:00

Härligt älskling att välja en bild där jag precis varit sängliggande i 5 veckor och gått ner 10kg ;-) Ser ju drogad ut trots att jag är nykter..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards