Lela

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Det är nåt med Öland och Liten i magen!!

Av Angelica - 6 juli 2010 19:40

Trippen till Öland igår verkar ha samma effekt som förra gången...


Det har varit konstanta sammandragningar i magen hela långa dagen idag. Inga toppar eller dalar utan bara konstant tryck runt hela kulan. Känns som att det inte är så lång tid kvar... Eller rättare sagt jag hoppas att det inte är så lång tid kvar för ska det kännas så här fram till BF så blir jag både olycklig och knäpp!!


Legat på soffan hela dagen i ett försök att ta det lugnt men det hjälper inte, känns inte bättre för det. Magen slappnar inte av. Kanske skulle ta och testa den andra varianten, vara igång till max för att sätta igång det på riktigt?

Läste någonstans att klippa tånaglarna är ett bra sätt att få igång det, kan ju roa mig med det ikväll;) För det lär ju ta en stund innan jag har lyckats slutföra den bedriften menar jag.


Tänkt att vi ska ha lite grillning här hemma tillsammans med ett par vänner för Tomas imorn. De ville fira att han fyllt år, vi får väl se om det blir av eller inte. 

Detta kanske lägger sig under kvällen/natten, vem vet? Kan ju inte påstå att jag lägger för stor tilltro till det i dagsläget;)


Liten fundering bara, om det sätter igång ikväll/inatt... Hur gör man med det inbokade MVC-besöket vi har imorn kl 9? Måste man komma ihåg att ringa och avanmäla det eller sköts det med automatik från förlossningen? 

Typiskt mig att fundera på sånt, som att det inte finns annat att fundera på;) Men tycker inte om att missköta mina åtaganden. 


Vi får helt enkelt avvakta och se vad som händer... Som sagt det kanske inte händer nåt alls på ett tag till.


/Lela

 
 
Emelie

Emelie

6 juli 2010 21:12

Åhh så spännande. Hoppas att det sätter igång nu på riktigt, samtidigt hoppas jag att lillen vänta till imorgon kväll så vi hinner komma på besök först =)

http://emelieochkalle.blogspot.com

 
Eva

Eva

6 juli 2010 22:26

Mina inbokade MVC-besök hade tagits bort automatiskt! Och det är ju ändå olika kommuner där jag går på MVC och där jag födde!

Jag kände mig ju väldigt tung 1-2 dagar innan Alve kom! Så man kan ju hoppas att det är på G för dig!!
kram kram

http://familjenweber.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards