Lela

Direktlänk till inlägg 12 september 2008

Tårarna bränner...

Av Angelica - 12 september 2008 00:41

Vet inte riktigt hur det är tänkt att man ska hantera sånt här, folk måste ju gå igenom detta dagligen varför finner jag det då så svårt? Jag har aldrig gjort detta innan, detta är helt nytt för mig. Vet inte vad man kan förvänta sig, vad man kan räkna med osv.

Verkar så lätt för så många andra, varför är det så jävla svårt för min del då? Vad gör jag som alla andra verkar göra bättre? Var är skillnaden?


Allt verkar ju så lovande till en början och sen blir det bara knäpp tyst. Är det verkligen så det ska gå till? Är det så de gör för att slippa ge dåliga besked, låter allt rinna ut i sanden? Eller är det jag som går in i allt med alldeles för höga förväntningar? Men jag har å andra sidan en hel del som står på spel, mycket att gambla med för min del.


Fan jag vill inte må så här, vill inte ha medlidande heller egentligen. Det ända jag vill är att få ett nytt jobb... Så nu är det sagt, inget mer smusslande. Ett nytt jobb som gör att jag får energin tillbaka, glädjen över att få prestera. Fan fan fan... Tårarna bränner ordentligt.


/Angelica

 
 
malin

malin

12 september 2008 07:38

men du... ring dom... e jue inget konstigt med det! bara ring och kolla laget... visar jue ocksa att du verkligen vill och att du ar intresserad! finns jue inget varre an att inte veta!! tanker pa dig!!

http://missabaya.blogg.se

 
Pinepo

Pinepo

12 september 2008 16:53

jag vet inte vad som hänt eller vad som sker i ditt liv just nu. Men jag hejar på dig och hoppas du finner hjälp eller stöd och får svar på det du vill veta i ditt liv.
vad vill du jobba med? vad är dina drömma?
Nyfiken!
kram

http://pinepo.bloggagratis.se

 
malin

malin

12 september 2008 18:54

jag fattar inte.. vaddå kan inget säga... något måste dom jue kunna ge dig tycker man jue...

inte sugen på att testa något nytt? ska ta mig en funderare på vad jag tycker att du ska bli när du blir stor... eller ska vi slå till på det där cafeet??;)

http://missabaya.blogg.se

 
Lela

Lela

12 september 2008 23:14

Malin: Ja man kan ju tycka det. uppenbarligen tycker inte rekryteringsbolaget detsamma.

Jo det är jag väl, vet inte riktigt vad bara. Hade varit super om du kommer på det åt mig;) Förlåt mig men va? Vilket café? Eller är det Häagen-Dazs du pratar om ?=)

Line: Mitt liv är så stabilt det bara kan bli förutom den biten som gäller jobb då. Trivs med att jobba i handels, tillfredställande på nåt vis. Ständigt nya utmaningar och problem att lösa. Man får mycket roliga historier med sig oxå;) Har knga drömmar om jobb just nu, Ända drömmen jag har är att hitta ett jobb jag trivs med som jag faktiskt kan utföra till 110%. Först efter det kan jag börja drömma;)

http://lela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards