Lela

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

Maja Gullstrand någon?

Av Angelica - 18 augusti 2008 16:04

Ögnade igenom reklamen nu när jag kom hem, där i låg ett blad från cirkus Maximus tror jag det var. Där i skyltar de ganska stort med att Maja Gullstrand fanns med i deras reportuar detta året. Hon som är så känd från Fame Factory ni vet;) Jag minns henne, tyckte om hennes väldigt säregna röst men frågan är hur många andra som gör.... Alltså det måste vara runt 6 år sedan eller nåt hon var med där. Blev så full i skratt, är det verkligen meriterande att som sångartist vara med på en cirkus? Tror ju inte att det var det hon drömde om som liten med hopprepet i handen mimandes framför spegeln till någon ABBA-låt eller nåt. Och hur kommer man som cirkusansvarig på att just hon skulle vara passande för deras cirkus?  Nej jag tror verkligen inte att det var det hon drömde om...


Går inge bra för Sverige idag. Kallur sprang rätt in i första häcken, Musse kom "bara" 6:a och vi får bara fler och fler fel i laghoppningen. Attans oxå!!


Just det, varit hos doktorn idag igen. 50% fram tom 18 oktober blev det denna gången. Trodde att jag skulle upp på 75% men så blev det inte. Men det är bara att kämpa på.


/Angelica

 
 
Maja

Maja

27 september 2008 01:01

Hej hej! Vill bara berätta att min stora dröm i livet var just att få arbeta på cirkus i tiara och tyllkjol. Som för väldigt många flickor...Min senaste platta heter just Cirkus för att hela elementet attraherar mig. Besök gärna min hemsida om du är sugen på att veta mer om mig och min musik... www.maja.ws Tänk att vi förre detta dokusåpa artister lever vidare efter het mediaövervakning och för några av oss går drömmar i uppfyllelse. Du var på cirkus läste jag och kan då vara ganska säkert på att du märkte att det är som handen i handsken för mig. Varför kommenterar jag din blogg?? Jo, man blir smått irriterad av att läsa felaktig fakta om sig själv från någon som inte har koll på vare sig ens personliga eller yrkesmässiga ambitioner. Ha det gott och tack för ordet! Maja Gullstrand cirkusprinsessa :)

http://www.maja.ws

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards