Lela

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Rapport från centrallagret

Av Angelica - 25 juli 2010 21:01

Kommit fram till följande: det är en lyxbebis inne i magen på mig, därav den långa leveranstiden. Den är nämligen hand made, kommer att sitta en liten genomskinlig klisterlapp med texten hand made under foten sen som bevisar detta! 

Och det är väl allmänt välkänt att lyxartiklar sällan finns inne på lager utan att det är ganska lång tillverknings-/leveranstid?


I och med detta räknar jag med att den kommer att komma i en snygg och bearbetad förpackning. Insvept i silkespapper, lyxigt draperad i presentpapper med guldornament och ett stort rött sidenband i rosett. Allt annat kommer att bli en stor besvikelse...


                                          


Idag har vi testat teori "vila ut bebis", eventuellt resultat märks väl inte förrän inatt. 

Släkten börjar bli lite lätt otålig vilket jag har full förståelse för, inget mot den maktlöshet vi känner. Men det har inte varit någon anstormning på samtal och SMS vilket är ganska skönt, blir bara stressad då.

Det ända som hänt de sista 2-3 dagarna är att min redan hårda mage om möjligt blivit ännu hårdare. Finns inte en mjuk punkt på magen nu... Haft som lite magknip men det stannar där, förutom ikväll. Ikväll stramar och sträcker det något kopiöst istället, ställer eller sätter jag mig upp upprätt så drar det från brösten och ner i bäckenet. Trycker ihop lungorna så det är svårt att andas ordentligt.

Vad detta skulle vara tecken på har jag inte en aning om, om det nu är tecken på någonting alls.... Taskig kondis kanske, vad vet jag?


När jag återupptog denna bloggen var det inte meningen att det enbart skulle handla om min mage och bebis men utvecklingen den senaste tiden har gjort att det inte existerar nåt annat än just min mage och bebis. Kanske är förståligt?


/Lela 

 
 
Eva

Eva

25 juli 2010 22:17

MYCKET förståligt!!! Hmmm... bra teori det där. Själva tillverkningsprocessen i Alves fall var mycket snabb. Hade galet bråttom, skulle iväg till Växjö och dansa. Kanske därför även leveranstiden var kortare än beräknat!? Däremot var innehållet i förpackningen inget att klaga på! Jag är mycket NÖJD med min leverans!

http://familjenweber.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards