Lela

Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Rubrik saknas

Av Angelica - 22 juni 2009 07:10

Nu är midsommar slut och man är tillbaka till verkligheten. Känns som att jag skulle behövt ha semester efter denna ledigheten, kan inte påstå att jag känner mig speciellt utvilad.

Har ju haft folk hemma hela midsommarhelgen, vi som inte är vana vid att ha barn hemma har onekligen haft fullt hus. Vi hade upptäcksfärd hemma igår efter att de hade åkt. Letade efter värmeljus, lilla tösen har tyckt att det varit hiskeligt roligt att gömma dessa överallt i huset;)


folk i all ära hemma men gud vad lugnt, tyst och skönt det var igår efter att de hade åkt. Det var som om luften gick ur både mig och Tomas. Satt ute på infarten och bara tittade på varandra, orkade varken säga eller göra någonting.



Är inte sugen att vara här på jobbet alls idag... Vet att det kommer samtal idag som troligen inte kommer att vara trevligt alls. Tungt att bara sitta och vänta...


Efter jobbet blir det en runda in till stan, troligen med Lovisa för att leta present till Tomas som fyller år på fredag. Blir lite kalas på fredageftermiddag men min släkt. Känns lite avigt att fira födelsedagar just nu men samtidigt så måste man fortsätta få uppleva lite glädje samtidigt.


/Angelica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards