Lela

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Angelica - 5 december 2008 22:06

Har fortfarande en fruktansvärd magknip och jag kan inte begripa vad den beror på. Inte ätit nåt konstigt och jag kan gå på toaletten. När det huger till så är det bara att lägga sig dubbelvikt och vänta på att det ska gå över.

Gör ont mest hela tiden men ibland hugger det till riktigt ordentligt. Känns som om hela magen drar ihop sig till en sten.

Håller tummarna för att det går över tills imorn annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jobbar 7-15.30 imorn sen ska vi ha utbildningsfest på kvällen. Blir ingen dricka för min del då jag börjar kl 7 på söndag morgon igen men jag ska följa med och äta hade jag tänkt iaf. Kan nog bli trevligt, om magen blir som den ska igen det vill säga.


Nu är det alldeles strax dags för röstningen i Idol. Egentligen inte följt det mer än de sista 2 veckorna nu. Håller tummarna för Kevin, han är för jäkla duktig. Har "det" som man brukar säga. Och att Robin åker ut, han är inte ens i närheten av att vara i samma klass som Kevin och Alice.


/Angelica

Av Angelica - 5 december 2008 15:17

I´m so happy, i´m so glad that i´ve got you!!


ÄNTLIGEN har gamla jobbet lyckats göra rätt för sig och betala ut mina semesterpengar. Massa pengar på kontot och det gör mig så lycklig!! Första gången på länge som jag känner att jag faktiskt har råd att spendera lite pengar. Underbar känsla!!


Igår var det julfest med teamet. Trevligt, åts planka och pratades en hel del. Börjar kännas som att man börjar smälta in lite i gruppen nu, komma in i gemenskapen. Blir så mycket roligare då.

Hade julklappslek igår, riktigt roligt att se folk bli så giriga=) Lite enkelt förklarat så köper alla tre paket var som man lägger i mitten och alla som är med placerar sig i en ring runt om. Sen slår man med en tärning, så många priclar man slår så många paket får man ta. När pakten i mitten tagit slut så får man ta av varandra. Men bara om de har mer än två paket. Två paket är man alltså garanterad. Det var som sagt riktigt kul att se alla bli så hystersiskt hagalna=)


Idag är jag ledig, ligger hemma och tar det lugnt. Har fruktansvärt ont i magen, förstår inte varför. Riktig magknip emellanåt, blir till att ha en lugn dag.


Nu kom hjärtat hem, umgås lite och mysa=)


/Angelica

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards