Lela

Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

Crowned

Av Angelica - 31 juli 2008 12:32

the mother of all pagents. Detta är en serie som går på 3:an på onsdag kvällarna, hysteriskt dålig och jag kan inte sluta följa den. Är en realityshow med ett antal döttrar och mödrar som tävlar i en skönhetstävling där de ska prestera i olika typer av delmoment som är kopplade till skönhetstävlingar. De är sp hysteriska, spacklade, fåfängda och uppblåsta så det är rent skrattretande. Därav blir det så otroligt komiskt att titta på dem. Många av dem ser ut som klippdockor där de står inför domarna med påklistrade smile sådet ser ut som att ansiktet ska spricka på dem viken sekund som helst... Snackar så mycket skit om varnadra och följer inte ens sina egna moraler. Det är helt okej så länge det inte drabbar de själva, då blir de helt förstörda och anser att de har blivit förudmjukade i programmet.. Som sagt helt hysteriskt. Men otroligt roligt=)


Idag väntas en dag på stan tillsammans med Lovisa. Ska bara vänta på att hon slutar jobbet klockan 14 så ska jag hämta upp henne och in till stan för att leta igenom rea-ställningarna efter lite fynd har vi tänkt. Jag behöver ha lite kjolar i denna sommarvärmen men eftersom jag aldrig varit någon kjoltjej så finns det inte så mycket sånt i min garderob. Alltid haft jeans och linne. Men jeans just nu svettas man ihjäl i. Vi får se om vi har någon jaktlycka;) Dags att göra sig iordning nu om jag ska iväg och hämta upp henne. Inte se ut som  ett troll när man kommer in till stan.


/Angelica

 
 
Line pine pö

Line pine pö

12 augusti 2008 21:29

Det var inte igår man såg dig. Hoppas allt är lugnt. Har du bloggat länge?

http://pinepo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards