Lela

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Swirls med gröna dots

Av Angelica - 31 oktober 2011 21:33

Härligt med lite svengelska i rubriken, blir ofta det när det är i nailart-sammanhang;)


Var ett tag sedan jag pillade med en ordentlig nailart så jag tyckte det var dags nu. Letade lite inspiration på nätet och hamnade som vanligt hos www.broadwaynails.com. Ibland är det skönt att ha något att kopiera och slippa tänka och då tycker jag om deras designade lösnaglar. Denna gången fastnade jag för den här:





Så där nöjd... Kleancolors green metallic gör sig kanon mot CG liquid Leather men problemet ligger i "swirlesen", penslen som är i Kiss dekorlack är lite för lång för att jag ska ha kontroll över dem. Inte kan jag klippa av den heller för då kommer jag ju inte åt lacken. Måste införsakffa mig en riktigt smal pensel!





   



Mmmm...den får sitta till imorn men inte mer än så skulle jag tro.


/Lela 

 
 
Jenny

Jenny

31 oktober 2011 21:57

Snyggt :) blir inspirerad blir nog ny nailart imorgon för min del Kramar

http://www.beautybyjenny.wordpress.com

Angelica

1 november 2011 12:34

Kul att du blir inspirerad trots att jag själv inte är nöjd.

 
Cactus

Cactus

31 oktober 2011 22:36

Lite av stilicerade palmer över det hela :) Men ja, rätt pensel gör underverk

http://cactusnailpolish.blogspot.com

Angelica

1 november 2011 12:36

Det har du rätt i, den vinkeln såg inte jag när jag gjorde den.
Jag vet och jag har varit på jakt efter pensel men fackhandeln i stan har slutat sälja konstnärsmaterial och Pandurobutiken är så svåråtkommlig med barnvagn vilket jag oftast har med mig in till stan så det har inte blivit av ännu. Men jag ska!!;)

 
Cactus

Cactus

1 november 2011 13:11

När jag tittade hos min Pandurobutik (modell stor) hade de bara penslar som var alldeles för tjocka. Det får vara storlek 0 som mest, 00 är egentligen bättre. Eller så får man klippa till dem själv.
På nätet finns allt annars :) Jag hade testat de här om jag skulle köpa penslar, bra pris
http://www.artistica.nu/default.asp?/lista.asp?id=585~main

http://cactusnailpolish.blogspot.com

Angelica

1 november 2011 14:06

Ja jag har funderat på att klippa till någon av mina gamla penslar och se hur det fungerar. Annars var det överkommliga priser på den sidan du visade=) Tack.

 
Ellinor

Ellinor

9 november 2011 20:54

Herregud så fina naglar :)

http://missemojse.bloggplatsen.se

Angelica

10 november 2011 13:08

Tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik


Skapa flashcards