Lela

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Depend 53

Av Angelica - 31 oktober 2011 12:23

När bär man ett lack i denna nyans? Jo till halloween!!





Depend 53 är ett oranget skimmerlack som inte längre finns kvar i sortimentet. Ganska skört, känns nästan lite som jellylack när man lackar med det. Lacket är inte helt mättat med pigment. Just denna flaska är fixad med Seche Vite Restore då det hade stått länge och blivit mer som klister än nagellack, vet inte hur mycket det påverkar formulan.

För övrigt ganska lätt att lacka med, torktid lite längre än vad jag anser normalt på Dependlacken. På bilderna är det tre lager och man kan fortfarande ana viss VNL men jag gav upp och orkade inte fler lager.








Tanken med denna manikyr är att göra något kul Halloween inspirerat, får se om det blir någon tid över ikväll för det.

Inget lack jag gillar som ensam manikyr utan det passar bättre som del i en nailart.





/Lela       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards