Lela

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Julafton=)

Av Angelica - 5 oktober 2011 23:02

Tänk att det är julafton idag, ingen snö och ingen gran men trots det så är det faktiskt så. Det är julafton!! Iallafall för mig för idag kom min efterlängtade beställning från Beautyjoint.com (väntat hela 5 arbetsdagar;)) med vackra underbara lack.


   Hela försändelsen uppackat på diskbänken.


Nu var inte riktigt alla dessa till enbart mig, fick snällt dela med mig lite då vi var två som beställde och delade på frakten. Men 18 stycken fick stanna kvar och bo hos mig.


  Delar av metallickollektion fråm Kleancolor

Red, Mango, Yellow, Green, Sapphire, Purple,

Fuschia, Pink och Black.



   Kleancolor

Jazz Olive, Sweet Pea, Teal Marble och Pearl Silver



   Kleancolor

Holo Green, Chunky Holo Clover och Winter Wonderland



   Milani

Hi-Teech 3d holo och Key Lime Shine



Kunde inte bärga mig när postkillen lämnade av paketet utan var tvungen att öppna på en gång;) Av flaskorna att döma är jag nöjd med alla inköp utom möjligen Milani - Key Lime Shine.  Ser väldigt tråkig ut i flaskan och jag undrar lite varför jag fastnade för den på hemsidan.

Alla flaskor kom dessutom fram hela, rena och välfyllda. Läst att det har varit en hel del problem med just Kleancolorflaskorna annars.


Oj vad jag har mycket lack att testa framöver, beslutsångesten ligger redan tung på mina axlar. Men får erkänna att det är ett ganska trevligt problem=)


/Lela

 
 
Cactus

Cactus

7 oktober 2011 00:58

Vilken härlig leverans! :)
Och tänk att jag gjorde precis likadant i senaste beställningen, beställde Key Lime Shine och när jag fick hem det förstod jag inte alls varför! Hoppas den är bättre på naglarna än i flaskan helt enkelt :)

http://cactusnailpolish.blogspot.com

Angelica

7 oktober 2011 13:12

Ja den var trevlig att packa upp=)
Gick in och kollade på Key Lime Shine på deras hemsida igen nu och jag förstår inte ens att jag stannade upp och ens funderade... Ja jag hoppas oxå den gör sig bättre på naglarna än på flaska.
Nu fick jag ju dessutom en "extra leverans" av sambon när han kom hem, det lacket är inte tråkigt någonstans;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards