Lela

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Typisk dag hemma

Av Angelica - 20 september 2011 20:07

Klockan sex tyckte William att det var lämpligt att börja spela på sin speldosa och sjunga med, hans föräldrar höll inte riktigt med;)

Halv nio hade han redan oredat hela huset och fick hamna i säng för att sova en stund till. (Han tycker inte heller det är OK att vakna så tidigt, egentligen)

Lunch intaget vid elva och sedan var det dags att åka in till stan en snabbis men innan dess hann han med att utforska steron lite. AV - PÅ - AV - PÅ


 


 

Efter stan blev det öppna förskolan ett par timmar tillsammans med alla små bebisar, var bara babycafeét öppet idag. Men lika kul hade han för det och lekte sig trött, precis som det var tänkt.


Dags för middag i form av potatis, sås, köttfärsbiff och sallad. Det var tydligen gott för det slank ner om än lite aggressivt kanske;)



 


Med tanke på hans förfinade bordsskick så fick det bli lite städning efter middagen tillsammans med världens bästa hjälpreda!


 


Tror han har blivit lite skadad av mitt nitiska städande då han började gråta när vi dammsugat klart och hängde tillbaka den på sin plats;)


Halv åtta var det dags för sängen utan några som helst protester och kvällen börjar för hans föräldrar. Tomas spelar poker och jag fixar naglar, var det någon som viskade kvalitetstid?;)


/Lela

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards