Lela

Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

En plats i solen

Av Angelica - 29 juni 2011 20:13

Haft sällskap av Cim, Selma, Camilla och Leon ute i solen idag. Bjuder på lite bilder av barnen från dagen. (Glömde fråga om Leon fick vara med på bloggen så det blir inte på allihopa)


   Fråga: Hur mycket anka får man plats med i munnen?

Svar: En hel om man trycker ihop den lite.


   Jag ska banka dig grön och blå ;)


   En plats i solen.


   Selma somnade i gungan! 

Första gången jag har sett ett barn somna mitt i en aktivitet på det viset,

bara hört om barn som somnar i gröten och så innan.


   William somnar också i gungan!

Så innan dagen var slut hade jag bevittnat fenomenet inte mindre än 2 gånger!!


   Så här pigg och glad är man efter en sovstund i gungan=)

(Nej hon satt inte där och sov hela tiden, hon flyttades till sin vagn istället)


Tack för en mysig dag, hade mycket trevligt=)


/Lela

 
 
Cim

Cim

30 juni 2011 06:53

Att det går är helt klart ett faktum nu när våra barn överbevisat oss båda två =)

http://www.andcim.blogspot.com

Angelica

30 juni 2011 20:30

Galet men sant=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards