Lela

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

William vill ha

Av Angelica - 4 mars 2011 21:07

William önskar sig väldigt gärna en sån här:


  

Bild lånad från BRIO´s hemsida.


Han hade tyckt det var så kul att ha denna att hänga på nu när han dagligen övar sig på att stå och gå!


/Lela

 
 
Cim

Cim

5 mars 2011 07:20

Haha, pekade han på dator och sa "vill ha!"? =P
Den skulle passa honom bra!
När kan man använda en sådan tror du?

http://www.andcim.blogspot.com

Angelica

6 mars 2011 14:34

Japp, det var precis så han gjorde;)
när man kan använda den? Du tänker på när de är stora nog? Vet inte men jag tänkte mig att han skulle kunna ha den ganska snart som stöd att hänga på nu när det enda som duger är att stå upp och träna benmusklerna.
Förresten, läste på lite bebisforum, så snart bebisen sitter stadigt kan man sätta dem i en vanlig kundvagn=) För visst var det vi som prata om det.

 
Cim

Cim

6 mars 2011 15:12

Då ska jag nog gå ut på vinden och hämta in vår. Fått en fin begagnad av Andrés bror =)
Har haft Selma i kundvagn men det är inga sidor utan bara ryggstöd så jag har ändå fått stödja lite ibland.
Handlar man på Coop finns det dock vagnar precis vid entrén med babystol och vanligt säte och det är perfekt storlek. Bara som ett tips =)

http://www.andcim.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards