Lela

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Backlog

Av Angelica - 30 september 2010 11:29

Målet igår hanns inte riktigt med på alla plan.

Det blev backlog på naglarna men den är avklarad idag. Däremot så hann jag mer än jag trodde på påslakan igår, 3 sömmar kvar sen är det klart. Upptäckte dock att jag räknat galet fel när jag köpte tyg så i dagsläget är det bara ett påslakan utan örngott. Vet i katten hur jag tänkte när jag klippte i affären... 

jaja det är inte värre än att jag får åka och köpa en bit till;) 


Även Tomas hann med vad som var tänkt igår, nu sitter det covertapet i hela kontoret. Woho=) Det är denna sista biten som är så kul för man ser hela tiden hur det går framåt. Blir visuell skillnad för varje steg. Är en hel del kvar, målning, lister, golv och dörr men om man jämför med hur det sett ut under sommaren så är det en enorm skillnad! Inte längre en bastu utan ett vanligt rum under rekonstruktion. 


Idag ska William besiktigas, 2 månaders kontroll på BVC. Hoppas att han precis som bilen får blankt papper genom kontrollen;)

Har lite frågor att ställa och diskutera när jag ändå är där. Se vad jag får för svar... 


Nej nu har William sovit på tok för länge, dags att väcka honom så han slipper åka till doktorn i pyjamas. Det var inte riktigt så här jag trodde det skulle vara att ha bebis...


/Lela

 
 
Cim

Cim

30 september 2010 11:58

Vilken sjusovare han är lille William =) När somnar han om kvällarna??

http://www.cimandre.blogg.se

Angelica

30 september 2010 14:23

Han somnar mellan 22- 22.30, sover till runt 5 snåret, äter, somnar om, vaknar mellan 8-9, äter och somnar om för att sova till allt mellan 10-11.30 Men sen är det vaket resten av dagen, inga sovpauser av storlek att prata om;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards