Lela

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Vill kunna boka tid...

Av Angelica - 29 juni 2010 16:41

Det blev inget fyrverkeri för oss igår, Tomas spelade mycket riktigt så jag la mig tillrätta i soffan istället. Nöjd med det oxå.


Precis suttit och läst en förlossningsberättelse, hur lilla Alve kom till världen=)

Vet inte om jag blir mer eller mindre nervös av att det. Det låter helt fantastiskt och jag är övertygad om att vi kommer att fixa detta både Tomas och jag, frågan är väl vilket skick man kommer att vara i efteråt. 

Känner just nu att jag gärna hade velat ha ett bokat och klart datum på när Liten tänker komma, jag vill veta!! Tycker att den här ovissheten just nu är oehört påfrestande. Kan inte sova, magen sträcker och spänner, det är varmt, har ingen energi alls till att göra någonting över huvudtaget men jag VILL göra hur mycket som helst. Den ekvationen går inte ihop hur jag än räknar på den, inte ens om jag räknar fel.... 


Mycket är nog sömnen som är jobbig just nu, inte sovit ordentligt på 2 veckor. Slumrar 20-30 minuter och är vaken det dubbla, så håller det på hela nätterna igenom. Framåt 8-tiden på morgonen somnar jag för att sedan vakna vid tolvtiden och kan inte somna om. Inte går det att sova på dagarna heller, på tok för varmt. 

Så det där med att vila upp sig inför förlossningen och Litens första tid; GLÖM DET! För jag kan ju inte i min vildaste fantasi tänka mig att det kommer att vända nu den sista tiden (hur länge det nu är) som är kvar.


Men vi säger jätte GRATTIS till familjen Weber och deras lille Alve!!!


/Lela 

 
 
Alve med familj

Alve med familj

29 juni 2010 19:15

Det är värt ALLA krämpor både under graviditeten och under förlossningen! JAG LOVAR!

http://familjenweber.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards