Lela

Direktlänk till inlägg 19 juni 2009

Midsommarafton

Av Angelica - 19 juni 2009 16:52

Och jag sitter på jobbet ocg gör...mest ingenting faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Skulle ljuga om jag säger att det ringer mycket, det ringer nästan ingenting. Hur många gånger kan man läsa Aftonbladet på en arbetsdag?;)


hemma håller tomas på för fullt att förbereda kvällens firande, inte så speciellt men iaf. Kommer lite vänner ikväll, de ska grilla o äta gott. Se om de lämnar något mat till mig när jag kommer hem efter 22 ikväll. Vilken midsommar=) Tur man inte tycker att midsommar är den viktigaste högtiden på året.


Igår var det lövmarknad=) Noguat i mängder, det är lycka det!! Blev 2 kilo denna gången, det är ju snart Tossia, köper på mig nästa lass där sen. Det går förvisso att frysa in. Smakar NÄSTAN lika bra efter att man tinat dem men det är ändå absolut godast med färsk noguat.


4 timamr och 40 minuter kvar... Jippie=) Nej jag ska inte klaga, det är helt OK att sitta här på jobbet. Hade dock varit roligare om det hade funnits nåt att göra som var arbetsrelaterat. Nu är det bara att vänta in nästa samtal...


/Angelica 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik


Skapa flashcards