Lela

Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Pannkakor

Av Angelica - 30 september 2008 22:05

Jobbet gick bra, inte speciellt mycket folk men de som hade hittat dit i dagens ösregn handlade. Klirr i kassan=)

Stod de tre sista timmarna i kassan och hade inte speciellt mycket att göra så jag letade upp learningkurser som de lagt upp på intranätet. Hann göra 2 ½, tror det var 6 st totalt. Lite kul, detta är kurser på sånt som man gör dagligen. Kontanthantering, beställningsystemet osv. Kurserna är egentligen till för de nyanställda men vi ska alla ha gjort dem. behöver jag tilläga att jag blev godkänd?;) Var ett bra tidsfördriv iaf.


Kvällen har bjudit på pannkakor och film i soffan. Middagen var nästan färdig när jag kom hem, bara att sitta ner och äta. Mumma=)

Imorgon är det jobb igen. Sen förhoppningsvis fika med Malin, vi får se hur dagen utvecklas för hennes del. Varit en tung dag idag kan jag tänka mig... Men det hade varit trevligt med en fika innan hon åker igen. Håller tummarna.


Snart blir det nog sängen för våran del, ska se om jag kan lura med mig Tomas på en omgång kort först bara. Utan att han blir allt för tjurig om han förlorar;) Wish me luck!!


/Angelica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards