Lela

Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Grattis syster!

Av Angelica - 30 september 2008 11:43

idag fyller syster år. Tror hon fyller 13, har lite dålig koll får jag erkänna. Men grattis iaf!!=)


Jobbet igåt gick fin fint, lugnt och beskedligt. Skönt när man har sådana dagar, lite arga kunder men fick dem att ändra humör genom att le lite extra. De cerkade glada och nöjda när de gick ifrån butiken, då har jag gjort vad jag har kunnat. Mer kan man inte begära.


Min förkylning är envisare än vad jag är tror jag. Vägrar ge sig, näsan är inte lika farlig idag men jag hostar och har ingen vidare röst. Dock inte så illa som i lördags, det var hemskt. Alla bara skrattade åt mig. Tycker faktiskt att det är dags att bli frisk nu, inte kul att vara förkyld och snörvlig.


Jobb väntar idag oxå. 14.15-19.15 Blir nog en hel del att göra idag skulle jag tro, ny kampanj med alla nyheter i. Brukar dra till sig en hel del folk. Kul så länge vi har varor hemma att sälja men det tar slut lite väl fort ibland. Folk generellt har en föreställning av att de är ensama i staden om att vilja ha en viss kraftigt prisnedsämkt vara, rikitgt så är det inte. Så har de ingen förståelse alls för att det redan är slut. "Ja men tidningen kom ju igår!!!" Ja det gjorde den, men varan finns i sortimentet och vi säljer av den även när den inte är i tidning och vi hade öppet igår oxå. Sen är det faktiskt så att vi har inte IKEA-kapacitet på lagret. Har inte de ytorna att kunna lagerhålla som vi önskat. Klart vi vill ha alla varor hemma till alla kunder hela tiden men det fungerar inte rent praktiskt, tyvär.... Ja ja, man har blivit duktigt på att försvara sig mot den typen av kunder vid det här laget.


Om man skulle göra sig iordning? Inte gå till jobbet och se ut som en trasselsudd i huvudet tex;) Låter som en bra idé.


/Angelica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 30 december 2011 13:28

Nu är flytten så gott som klar och ni är välkomna att besöka mig på min nya adress som är Lelack.blogspot.com.   Jag hoppas att ni väljer att besöka mig på min nya adress, kika in på en kopp kaffe lite då och då;)   /Lela ...

Av Angelica - 24 december 2011 13:48


Vill bara önska alla en riktigt god jul:)       /Lela ...

Av Angelica - 19 december 2011 12:17

Det har varit dålig uppdatering på naglar de sista dagarna och det kommer fortsätta vara så ett tag framöver. Dels för att julhelgen närmar sig med stormsteg och tiden inte riktigt räcker till för allt man vill hinna med men den stora orsaken är att ...

Av Angelica - 18 december 2011 22:42

Denna helgen har vi gjort massor, letat julgran, klätt gran, plockat fram tomtar, bakat julgodis och pepparkakor samt julpysslat. I princip allt som har med julen att göra utom att slå in paket, det får bli senare i veckan.  Tänker att det inte är ...

Av Angelica - 16 december 2011 21:44


Är helt slut och snart är även denna dagen slut, skönt.   Till att börja med väckte William oss allihop (min syster sov här inatt) vid halv tre genom att skrika i 40 minuter. Stackarn hade över 40 graders feber och var allmänt vimsig och yr. Efte...

Senaste inläggen

Kategorier

Nagelbloggar

Bloggar

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik


Skapa flashcards